ygyldrm Benim her daim düşük 😖 Başımda ağrı oluyor, elim ayağım titriyor aynı şekilde.. Tuzlu ayran içiyorum Ya da yeşil erik tuzlayıp yiyordum.. Büyük 7.3 küçük 4.5 çıkıyor o civarlar.. Yiyeceksin, bol bol su içeceksin diyor hemşiremiz.. Benim bünyem hep böyle Yani.. Sizin ilk defa ise belki geç kahvaltı yaptığınız ya da çok acıktığınız için olmuştur.. Rutininiz böyle değilse ve devam ederse mutlaka doktora gidin.. Geçmiş olsun 🤲🏻🧿