Kizlar ben 32. Haftalik gebeyim simdi kArnima baktim ki kirmizi 14 tane falan sepigiler olmus karnim.Yaniki Sivilce gibi biseyler.Ben doktora gidiyimmi??Neden olmus gebelik zehirlenmesimi??Kizlar nolur cevap verin zaten erken dogum riskim var 😭😭😭😭😭😭😭😭