efendimannem Bugün kalp atışını dinlemek için doktora gittik. Doktor kalp atışı var dedi ama dinletmenin çocuğa zarar verebileceğini söyledi. Sesi duyabilmek için yüksek ses dalgası yolluyomuş bebeğe. Aslında çok heycanlıydım ama doktor gelişimini etkileyebilir diyince dinlemek istemedim🙄 9+💜
Serrax efendimannem 9 haftalık mısın canım? İlk kez mi gittin kalp atışı için? Bilerek mi geç gitmek istedin
efendimannem Selo39 bende anlamadım. Niye öyle oldu ki. Şuan yeni gelişiyo o yüzden gelişimini etkileyebilir dedi
efendimannem Serrax evet 15 gün önce gittim ama duyamadık diye 15 gün sonra gel dedi. Ben sırf bu yüzden gittim ama doktor öyle diyince dinlemedim
Aysoo Bana da doktor ilk haftalarda öyle söylemişti bende öyle olduğuna inanıyorum endişe etmeyin, bi dahaki gidisinize yine dinleyemem derse göstermesini isteyin o sizi rahatlatacaktir görünüyor çünkü attığı ve inanılmaz güzel bi duygu onu izlemek bile ❤