Arkadaşlar 27+3teyiz bugün sabah sırt ve karın agrısı ile uyandım şiddetli şekilde ishal olmuşum çok kötü bi şekilde sırtımın ortası çok kötü agrıyor sanki belim karnım hepsi bi taraftan agrıyor Şehir değişikliğinden dolayı herhangi bi doktor takibim yok yarın gidicem bi doktora neden olur bu hemen doktora gitmem gerekir mi 😔