merveovunc ben babe çatlak kremi kullanıyorum günde 1 defa. Günde 1 de palmers kullanıyordum ama çatlamaya başladım arifoglunun çatlak için karışım yağını aldım. Çünkü kardesimde babe ve kakaoyagi badem yağı kullanıyordu o çatlamadi karnida çok büyüktü. Ben yağa bağladım ondan değiştirdim. Dualardan sonrada bebe yağı kullanıyorum. Vücudum hiç kuru kalmıyor 2500 liralık ürün kullandım toplamda ama yinede ufak tefek catladim. 5 haftam var inşallah bu kadarla kalir. Ama vücudum çatlamaya çok müsait kullanmasam eminim çok kötü olurdu. Geçen nst de yanımdaki kadının karnı parmak kalınlığında çatlamış harita gibiydi heryeri. Onu girunce benim hiç çatlağın yokmus. Üzüldüm valla haline. Bence bikac çeşit kullan maddi anlamda sıkıntı yasamicaksan