Hsrt42 Mertnur Yarın hastaneye yatısım yapılacak hiç kaç cm acıklık var diyede bakmadı heralde sezeryan olur
Mertnur Gulsen55 sebep suyumuz azalmış biraz o yüzden pazartesiyi bekleyelim dedi yine azalmış olursa sanırım sezeryan diycek 😑
Mertnur Hsrt42 hayırlısı olsun hakkımızda inşallah bu gece kendileri doğarlar gerek kalmaz sezeryana 😊