Asena93 28 haftalık gebeyim bir iki gündür yüzüm de lekelenmeler başladığını hissediyorum beyaz tenli olduğumdan cok korkuyorum belirgin olur ve gecmesi zor olur diye lütfen memnun kaldığınız kremleri veya doğal yöntemleri soyler misiniz? 😔
Sltn01 Asena93 ben 20.haftadan beri rochellin beyazlatıcı leke kremini kullanıyorum 29 haftalık oldum şükür leke olmadı . Olan lekelerimde azaldı
Selinbam Asena93 lierac markasını incele istersen trendyol da var onların iyi oldugunu biliyorım ve yüksrk güneş korumalı güneş kremi kullanın
cgelmas Asena93 bana bugün doktorum solante pigmenta hamileler için olanı al dedi. Lekelere iyi geliyor
Asena93 Cicilibicili özellikle denize gittiğimde kullandım normalde kullanmadım şimdi leke kremi işe yarar mı ne dersiniz?
Cicilibicili Asena93 doktorunuza da danışın lekeler için ne kullanılabilir diye. Çünkü biliyosunuz her şeyi kullanamıyoruz hamile olduğumuzdan dolayı. Ama günlük mutlaka güneş kremi kullanın. Cilt lekelenmeye çok müsait oluyo bu dönemde. Markete bile gidecek olsanız sürüp gidin🌸
Sewal35 Mustela güneş kremi kullanıyorum evin içinde dahi kullanıyorum hamilelik maskesi olduğunda geçirmesi çok zor çünkü
SeHer1909 Asena93 ben de beyaz tenliyim bıyık bölgesinde ve burnumda olmuştu doğum yapalı 13 gün oldu açılmaya başladı bile Çok korkmustm öyle kalacak diye ama acayip hızlı bir şekilde geçiyor tedirgin olmayın 😇 Bu arada kendi sütümden de sürüyorum tonik gibi
Asena93 SeHer1909 büyüklerimiz de aynı fikirde doğum sonu geciyor diyorlar ama insanı yine de panik sarıyor… Gözünüz aydın rabbim hhayrlı evlat eylesin 💓
SeHer1909 Asena93 yok yok panik yapmayın evet sinir bozucu da geçiyor 😇 teşekkür ederim bu arada hepimizin evladı hayırlı olsun inşallah