Gd1992 valla ocak diye baz alırsan kendini toparlayana kadar yaşadığın şehrin soğuk iklimini düşün bizim arabamız var virüs döneminde de tek gidicem yer aileler konu komşu akraba bile değil yani bebeğin toparlanması derken bide doktora aile hekimine eşimle veya babamla gidicem onlarda 5 dk mesafe de o yüzden gerek duymadım imkanınız yoksa zorlamayın hiç baktığınız bebek arabası bile ağır daha hafiflerine de bakabilrisniz önemli olan sırtı tam yatan olsun kendi başınıza açıp kapatabilin yeterli ben araba koltuğu aldım sürekli kullanıcam çünkü dışarı cıkcam evde dururum kimsemiz yok burda veya ailelere giderim derseniz gerk yok