Sariiisarii Ya ben daha önce bir bebeğimi kaybettim 1 yıldan sonra gene hamile kaldım 11 haftam az once biraz kan geldi napacam cok korkuyorum başınıza gelen varmi ya bidaha gidicek die cok korkuyorm
Annekuzusu23 Sariiisarii canim ayni şeyi bende yasamistim Allah’ın izniyle birşey olmamistir dusuk riski olabilir ama agrin yoksa bebeğe birşey olmamıştır gönlünü ferah tut hastaneye git
MYstryy Sariiisarii 6. Haftadan berri yasiyorm 13 haftalik olddum daha dun gece yarim ped dolusu kan geldii ve sebebini bulamıyorlar malesef bebekte iyi. Rabbim omur vermisse sakir sakir kanamanda olsa o.bebek dunyaya gelicek kardesim sakin ol dua et gt doktora ihmal etme. Tedbir bizden takdir Allahtan.
Sariiisarii Meriwa evet gidicem doktorumdan haber bekliyorum ama böyle olup da bebeğe birsey olmayan varmi die merak ediyorum
Meriwa Sariiisarii doktorunuzdan acil durum için haber beklemeniz bile manasız sizi görmeden bebeğe ultrasonda bakmadan ilaç iğne veremez
Canimannem Sariiisarii 8, 9, 10. Haftalarimda benim de cok lekelenmem oluyordu farkli renklerde. Her geldignde dr a gidip kalp atisina baktiriyorudum. Senin bebegin de saglklidir insallah, korkma. Tedbir amacli bana sabah aksam progestan verilmisti. 🦋
Aysoo Sariiisarii adet döneminiz mı peki şu an ? Adet dönemlerinde böyle lekelenmeler olur diye duymuştum z ise sorun yoktur diye düşünüyorum benim e 8. Haftamda bi peşin yarısı dolacak kadar kanamam olmuştu ama şükür bebeğime birşey olmadı gönlünü ferah tut birşey olmaz Allah n izniyle
Merdgn Sariiisarii Sakin olun doktora gidin benim de gebeliğim hep kanamayla geçti. Bir şey olmaz inşallah. Ama doktora gidin ihmal etmeyin.
Minikjelibonum Sariiisarii korkma canım çoğu kanama yaşadı bnde yaşadım bu üçüncü hamileliğim ilkini 5 aylık kaybettim ikinci dış gebelik oldu bu yine kanamayla başladı 10 haftalığım. Allah büyük sen neden kayebttin ilkini kaç haftalıkken
Sariiisarii Minikjelibonum diğeri de 9 haftalık falandı canım bebeğin kalbi durmuştu hic agrım yokken aynı bu şekil kan gelmişti tabi o cok fazla kan geliyordu
Aysoo Sariiisarii amin amin hepimizin bebeleri sağlıkla gelir inşallah biz anneler neler cekiyoruz onları isterken ve beklerken 🥰🙏
Girlpowerbabe Sariiisarii benim de 11. Haftamda birkaç damla kan gelmişti ağrım yoktu hemen doktora gitmiştik her şey normaldi kese ve rahim ağzında bir problem yoktu bebek de gayet sağlıklıydı. Telaş yapmayın ama ihmal etmeyin hemen doktora gidin ne olur ne olmaz. Benimki çok yürümekle alakalıydı ya da iliskiden kaynaklıydı net bi sebep bulamadı doktorum her şey normal olduğu icin.
Sariiisarii Girlpowerbabe bende dün biraz fazla arabaya bindiğim icin ola bilirmi ya evet hic agrım yok sadece kan geldi insallah bende sizin gbi guzel haberlerle evime donerim
Ebruaybars Sariiisarii ilk haftalarda bndende gelmişti doktora gittim hemen prolaktin iğne yaptı ve progesteron içtim düzenli bişey olmadı ama doktorunuza gorunun
Girlpowerbabe Sariiisarii doktor görüp bakmadan hiçbir şey bilemeyiz umarım güzel haberlerle dönersiniz allah bebeklerimizi bizlere bağışlasın🙏🏼