Simgedemirbas canım bence doktorun öneriyor ise yaptır eğer şekerin var ise ona göre sana diyet veriyor benim yengem ilkinde yaptırdı çıkmadı 2. Bebeğinde çıktı ve ona göre gözlem altında tutuldu bende 5 yıl sağlık sektöründe çalıştım ve bazı tahliller önemsiz gözüksede aslında çok önemli canım 2 ,3 dilim baklava ile aynı eş değerde şeker yüklemesi yapıyolar bebeğin ve kendin için doktorunun yönlendirmesini mutlaka dinle canım