Mavilibulut Sevgili anneler ve anne adayları bebeğinize hangi marka şampuan ve pişik kremi kullanıyorsunuz veya kullanmayı düşünüyorsunuz?
tambirminnos Mavilibulut ilk oğlumda Sebamed ve baby me kullandım simdikine bubchen aldım ama denemek nasip olmadı daha, pişik kremi de sudocrem 👍
Nur_nur06 Mavilibulut ben şampuanı baby me aldım canım köpük olanından . Pişik kremi de sudocrem aldım
Elifdoan Mavilibulut şampuan naturalive Pişik için zeytinyağı veya (suyla biraz karıştırarak kullanacağım) kantaron yağı aldım.