30 haftalığım.suan da yürürken otururken hareket halinde vajina da ağrı oluyor kas ağrısı gibi hareketlerimi kısıtlıyor
fazla erken değil mi bu ağrı
sanki afedersiniz ama tuvaletteyken bile sanki heran çocuk cıkıcakmış gibi hissediyorum
biraz başı Rahime yakınmış doktor öyle demişti
erken doğum riski mi var acaba
bu şikayetleri olan var mı