Meflug orası gerçekten öyle ben ilk gebeliğimi 20 normal doğum ile dünyaya getirmek zorunda kaldım kıllarım çok çok uzun değildi ama gözlede görülür şekildeydi. Ben sancı odasında sancı çekerken bir anda odada eşimin teyzesini kuzenini falan gördüm o anda kafalarını aşağı doğru eyip baktılar o an zayen sancının vermiş olduğu yorgunluk bebeğimi kaybedicek olmamın verdiği üzüntü birde üstüne gelenin geçenin ne var ne yok diye bakması inan beni çok yordu. Ben kapattırdıkça sancıdan tepinirken açıldı. Şimdi bende öyle bir travma oluştu inan doktorların görmesi umrumda değil ama yüz yüze baktığımız insanlar olunca insan atlatamıyor kolay kolay ki ben kıldan nefret eden bir insanım ağda için bekliyordum o zamanda