Hazalperi Kızlar doğum sonrası bu korseyi önerir misiniz kaç kilo ile kaç beden aldınız acaba ben 29 haftalık hamileyim şuan 76 kiloyum boy 163 beden M alsam olur mu bu korseyi öneren de var önermeyen de kullanan varsa bilgilendirirse sevinirim
Ozdmrkbraa Hazalperi bende alacaktım firmayı aradım doğumdan on gün sonra kullanmaya başlamanız gerekiyor dedi şimdi ki bedeninize göre vereceğiniz sipariş sağlıklı neden ölçüsü olmaz dedi 💁🏻♀️
Prenses1anne Hazalperi doğumdan sonra doktorlar ne korse nede başka bişey öneriyor canım rahim daha aşağı inmemiş oluyo bu yüzden kaburgalara kadar çıkıyor yavaş yavaş aşağı iniyo 40 günü bulurmuş o yüzden hemen korse takmak vuzudumuza zarar veriyormus dikkatli kullanmanı öneririm doktoruna danışmalısın 🙂 15 20 gün sonra kullan bence biraz vücudun toplansın
Ozdmrkbraa Hazalperi yok kuzum takılmıyor arkadaşım da normal doğum yaptı doktoru on gün sonra korse kullanabilirsin demişti bizde büyükler karın sarkmasın diye çarşaf sararlar on gün boyunca korse gibi sıktırmaz ama karnın sarkmasın diye sarılır sonra konseye geçiliyor
Hazalperi Prenses1anne Ozdmrkbraa anladım kızlar doğumdan sonra alıcaz o zaman peki siz kullandınız mi