Tugbaal 16. Haftada serkaj oldum canım aslında benim bi şikayetim yoktu sancı kanama vs herşey normaldi bebeği dikiş tutuyo diyorlardı 35. Haftada dikişlerimin olduğu yerde acı oldu sanki orası diken dolu gibi tekme yemişim gibi dikişin olduğu yerler acıyodu hastaneye gittim acıyo orası die baktılar rahim yırtılıyo nie bu kadar bekledin dediler ama sancı falan yoktu bemde dikişi alıcaz doğuruypsun dediler ipi kestiler 4 cm açılman var hadi doğuma dediler çıkardılar odaya nst ye bağlı kaldım sürekli ayağa hiç kaldırmadılar bebeğin kalbi çok hızşı atıyodu nst de sancı 100 gösteriyo ama bende bişey yok yattım uyudum serum bağladılar kalp atışı düzeldi neyse sabah ebe geldi suyu patlattılar sonra bende sancı başladı 15 dakka da doğurdum öyle işte