ozgesoy28 ohh maşallah yediklerin yaramış bebişine 🙂 37de 36dada doğum yapsan normal canım geçen dedi doktorum 34ü atlatan bebek sağlık sıkıntısı yoksa çok iyi şekilde yaşayabiliyor gelişimi tamamlanmış oluyor dedi sende atlatmışsın canım zaten ama 4e kadarda bekletende oluyor benim arkadaşında kilosu iyiydi 40a kadar bekletti 4 kg doğdu