Maddi durumun yeterli değilse özelde takibi ki benim de yeterli değildi. Bulunduğum yerde güvenilir ve iyi olan özeller en aşağı 8 binle başlıyor.Bütçem yok o kadarına deyip devlette uzunca kontrolleri oldum. Son zamanlarımda sağlık ocağında tahliller yaptırdım. Kliniği olan doktorumda da konrtollerimi yaptırıyorum. Doğum içinse özelde olacak ve 5bin😬Düşünün sadece doğum.🤪😂