Doruksmomm Göğüs ucu için gümüş kapak kullanan alan varmı hanımlar? Kullandığınız memnun kaldığınız marka varmı acaba😊
Dk72 Doruksmomm canım ben daha kullanmadım ama silver Pearl aldım trendyoldan. O ara kampanya vardı çok uyguna almıştım. Ayarının 999 olmasına dikkat et markası çok önemli değil bence. Hatta bugün akşam trendyolda indirim olacak oraya Bi bak derim
polisanne19 Doruksmomm geçen gün bu postu bende açtım silvermmoon aldım daha kullanmadım 150 ye almıştım inşallah işe yarar 🙃şuan artmış fiyatı Çok para vermeye gerek yok diye düşünüyorum Daha uygunları da var
Mimarhanim Doruksmomm bende marka bilmiyorum henüz almadım ama alırsam 999 ayar olmasına dikkat edeceğim. Çok markaya takılma istersen gümüş ve ayarı önemli olan. Güvenilir bir yerden alman yeterli canım.
Heyda Doruksmomm silver nurse kullanıyorum. Dogumdan bir ay onceye kadar hergün 1 saat takmanızı öneririm . Ben kantoron surup , takıp 1 saat bekletiyordum. Suan 40 günlük bebegim var ve hiç göğüs ucu yaram olmadı şükür 🙏🏻 Artık kullanmıyorum cunku fazla kullanımda göğüs ucu hassasiyeti yaratıyor ve mastite yol açıyor
Doruksmomm Dk72 birde 925 ayar var galiba tam bakmamıştım dikkat ediyim😊 marka çok fazla fiyat farklarıda öyle arada kalınca dedim sorayım bi
Busra_5 Silverlinda aldım 100 lira civarıydı ayarına bakarak aldım henüz kullanmadım ama ayarı önemli olduğu için işe yarayacağını düşünüyorum
sck89 Silverette kullandım hiç yara olmadı meme uçlarım, şimdi ikinci bebeğimi emzirirken de kullanacağım. Bir yıl gece gündüz sürekli taktım, sonra gerek kalmadı kapaksız devam ediyorum emzirmeye.
EsraUmt Doruksmomm https://www.hepsiburada.com/silver-pearl-gumus-gogus-ucu-koruyucu-kapagi-999-ayar-p-HBV00000PUH1I