Herkesin akrabası, annesı, kız kardeşi olmak ve gelmek zorunda değil . Farzedelim kimseniz yok ne olacak. Hastaneye söyleyin bu çocuğu tek başıma yapmadım ve başka gelebilecek kimsem yok. 10 yıl önce bı tanidigim da bu şekilde eşini getirmiş refakatci olarak .