Hayırlı günler hanımlar. 9 haftalık hamileyim. Bel ve kasiklarimda çok şiddetli sancılarım var. 5 haftalıkken doktora sormuştum normal bebek yerlesio falan demişti. Ama gittikçe artıyor sancılarım artık dayanamıyorum. Bu böyle kaç ay daha sürecek,herkeste aynı mı oluyor bu durum?😢