Sevdasil Kızlar ikimci gebeliğim ilkinde kullanmamıştım ama sarmıştım doğumum sezeryandı. Bunda sıkı başlayıp sarmak istiyorum. Korse önerisi olan var mı ona gröew almayı düşünüyorum