Ben müzik öğretmeniyim ve bu konuyu gerçekten baya araştırdım klasik müziğin bilimsel olarak gerçekten çok etkisi var bu konuyla ilgili bir çok yapılan deneyde klasik müziğinde faydaları saymakla bitmez ama iş hamileliğe gelince işler biraz değişiyor eğer anne klasik müzik sevmiyorsa sırf çocuk için dinliyorsa resmen işkence çekiyor ve çocuğa faydasından çok zararı dokunuyor 😁 o yüzden kasmaya gerek yok sizi rahatlatan pozitif enerji veren şarkılar sesler dinlerseniz çok daha iyi olacaktır mesela doğa sesleri yada dine çok bağlıysanız kur’an yada ilahi dinleyin kısaca sizi ne mutlu ediyorsa onu dinleyin derim 😉