Aylin90 Aselhafsamm 37+5 haftalığız benmde kasık bel karnım çok ağrıyor kanala girmiş bebeğim oda çok zorlaştırıyor yürümemi
Manyakcadl Aselhafsamm geçmiş olsn cnm benimde evde çok ağrm vardı bgn gittim nst çektirdm bişi çıkmadı🤣🤣🤦🏻♀️🤦🏻♀️Sanki yalan söledim gibi oldu🥺🙄🤦🏻♀️
Aselhafsamm Manyakcadl hiç biley yok sancım varr acılmam yok alttan muayene ettiler direkl sezeryana alalım dediilerr ben htır dedim yarın kendi doktorumaa muayene olcammm Cunku herşey normal demiştii doktorummm