MirayGuldali ben ilk bebeğimde mima aldım. Ama kendi yeni doğan aparatında sadece bebek uyuyor uyanık olduğunda 6-aya kadar bahsediyorım. Etrafı göremedi için durmuyor içinde. Ama mima ın söyle bir özelliğide var besafe ana kucağını mimaya takabiliyprsunuz özeş bir aparat alıp. Onda bebiş oturua yakın pozisyonda olduğu için daha rahat ediyor biz öle yaptık.
şimdi bu ikinci bebeğim bunda stokke alıcam Cünkü onun anakucağı daha geniş ilk aylarda oturacağı. Zaten bir bucuk yasına gelince macleran baston arabaya gectik en rahatı baston araba 😁