Merhabalar tatlı anne adayları eminim benim gibi doğum şeklinde kararsız olanlar ve artılarını eksilerini düşünenler çok fazladır. Gönlümden geçen normal doğum fakat normal doğumdan sonra vajinanın asla eskisi gibi olmayacağı söyleniyor. Ne kadar doğrudur bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz