Esranur2 Seda5892 kaçıncı haftda da geldi benden bugün kırmızı küçük bişey geldi kan da değil di bu bu arada 32+6 dayız
Esranur2 Shira bnde bugün kirmizi bişey geldi ama kan değildi Nisan midir sizce bu bide 32+6 yiz erken mi sizce
Shira Esranur2 bu haftada daha erken, bende 40+2 de gelmisti nisan. Mutlaka doktorunuza bir sorun. 37 haftadan önceki dogumlar erken oluyor.
Annem1 Tazeanneg nişan kan diye biliyorum ama🤔 bazen bende de oluyor adet olmuşum gibi akıntı geldiğini hissediyorum beyaz mukus şeklinde akmış bazen de idrar gibi. Akıntıdır galiba. Ben 3q haftalığım
Shira Esranur2 bende sümükümsü ve pembemsi sekilde gelmisti. Ve ara ara geliyordu. Yani bir defa geldikten sonra bitmedi. Doguma yakin ise kanli gelmeye basladi. Ama dedigim gibi 32. hafta cok erken bana göre. Mutlaka uzman birinden bilgi alin.
symctrgl Tazeanneg aşağıya baskı yaptıkca akıntılar çoğalıyor bende öyle oldu 39+4 üz şuan. 35 haftadan beri çok akıntım ve basınç hissi oluyor
momofgirlss Tazeanneg nişan kırmızı pembemsi oluyor canım benim ilk doğumumda kırmızı leke gelmişti sancıyla beraber. İltihap olabilir seninki
Bvzzz Tazeanneg benim bir arkadaşımda sarı yoğun sümüksü bir şekilde geldi aynı zamanda karnı da aşağı indi ve nişan dediler ertesi gün doğurdu ama nişansa gelen kanlı değildi