Kizlar gecen ay 20 gun gecikmem olmustu dpktor tarlusal verdi ama haptan sonra kimyam degisti reglden 2 hfta sonra kanamam oldu o btti 1 hafta snra tekrar pembe lekelenmem oldu o btti regle 3 gun kala erken adet oldm 1 gun lekelenme oldu btti adetin 2. Gunu doktr rahim kalinligi 7mm ddi kanaman var ddi ama gelmiyordu:( tarlusal kullanmaya devam ediyim mi yoksa normal glmesini bekleym mi bu hap bunyemi iice bozdu:((