Ya ben ilk aydan beri kasık ve bel ağrısı çekiyorum progestan kullandım, doktorum bıraktrdi bir aydır kullanmyorum , biraz daha iyiydm eskiye göre ama bugün çok ağrım var kasık ve bel , birde çok gaz var , gazdan da mi kaynaklı acaba 20. Haftadayım 😔