Merhabalar , bebisimiz bugün düne göre iki üç kat daha hareketli . Normalde gündüz genelde uyurdu ama bugün durdurak bilmedi 🤦🏾♀️ tekmeleri , hareketleri çok canımı yakıyor 😒 velhasıl hem neden bir anda bu kadar fazla oldu diye sormak istiyorum , endiselenmeli miyim ?hem de azıcık uslu durmasi için yapılacak bir şey var mı 😔 birazcık uyumak istiyorum . Bu arada 26 hafta olduk 👣