SnFk Tugba_58 25teyim. Bugün sadece aşağıda oynadı. Ve çoğunlukla uyudu. Sanırım büyüme uykusuna giriyolar bu haftalarda.
Zeynepli1234 Tugba_58 27. Haftam benim korkuyla geçmişti hissediyordum ama çok hafif hissediyordum 28-29 da düzelmişti ama için rahat etsin doktorunada sor😊
Angelada Tugba_58 ben de 27 ye geçtim neredeyse hiç hareket etmiyor arada çok zayıf hateket moralim bozuluyor bu duruma
Tugba_58 Zeynepli1234 sordum canım gittim hatta dün nstye bağladı bişey çıkmadı yorgunluktandır dedi ama bakalım inşallah öyle olur 😊
Mervetly Bnm de aynı gecen haftalar o kadar güzeldi ki korkuyorum bazen ama ters duruyor benim oğlum hep ondan kaynaklı dedi doktorum bide bu haftalarda oluyormuş sanırım hareket düzensizliği
Mervetly Tugba_58 insan sürekli hissetmek istiyor sabırsızlanıyoruz Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 😇