Slnytzts 26 hafta olması gerekirken 29 hafta uyumlu iri bebek dedi doktorum bizim gibi olan var mı sorun yaşadınız mı normal Doğum yapamayabilirmişim
Burcuakdogdu Slnytzts korkmayın benimde öyle hem ilerleyen haftalarda vücuduyla eşitlenme ihtimali çok yüksek ırsi olur
Elfffffffff Slnytzts biz 35+6 yız, bebek 40+3. Yani iriyse iri gidiyor genel olarak gördüğüm bu 🤦🏻♀️
hohomoromu Slnytzts benim de kızım oyle 3 hafta önde gıdıyordu son haftada 4 kilo 50 cmdi doktor sen bunu dıguramazsn rahminde buna müsait degıl dedi sezeryn yaptı herseyn hayırlısı canım senn ıcın de bebek için de nasıl iyi olacksa oyle dogsun
Slnytzts Evet hatta şekerden şüphelenip yaptırmayacağım şeker yüklemesini yaptırmak zorunda kaldım bişeyde çıkmadı 😞 sağlıklı olsunlarda iri olduğu için normal Doğum yapamayız dimi
Cinarismom Bizimde 3 hafta önde 33 haftalığız ultrasonda 36 haftayla uyumlu çıktı dün hayırlısı olsun zayıf olmasındansa iri olması daha iyi diye düşünüyorum 😊
Akg Cinarismom peki mesela 36 görünüyorsa o zaman 3 hafta erken mi doğacak yani doğacağı zamanı da mı etkiler bu durum. Bizimki de 1 hafta önden gidiyor
Cinarismom Akg inan bende bilmiyorum hiç ama sanmıyorum sadece normalinden daha iri doğar bence birde bebeğim ters eğer düzelmezse sezeryan olacağım zaten aklım çok karışık