Kızlar merhaba 8+3 haftalık hamileyim. Haftaya uzun yolculuk yapmam gerekecek. Tabi ki doktoruma da danışacağım ama sabredemedim sizlerin de fikrini almak istedim. Hamilelikte yolculuk sıkıntı olur mu? Yolculuk yapanlar oldu mu, Bi sıkıntı yaşadınız mı?