Güzelim anneler merhaba. An itibarıyla 38 haftaya girmiş bulunmaktayız. Iki gündür aynı saatte sancim geliyor geri gidiyor yani günde bir defa olmuş oluyor 😅 ama benim bir sorum var bu nisan denilen olay 37 dede gelir mis 39 dada. Ama bende nisana dair hiç bi belirti yok.acaba nisan gelmeden de normal doğum yapanlar var mı bunu çok merak ediyorum bilgisi olan varsa yazabilir mi 🤭🤭