Sozipek Karagozz Karagozz merhaba 32+3 günlük olduk kozumla banada oluyor adet sancısı gibi bi süre sürüyor yalancı sancı oluyor sanırım 🙈
Gmsy1 Karagozz bazen bende de agri oluyor. Oğluşum doğum kanalında erken doğum riskim var şükür sancı ve açılma yok. Niye oluyor o ağrı bilmiyorum 30 haftadan itibaren başladı