1Papatya Merhaba kızlar, bu akşam belimden hafif ağrılar başladı. Regl ağrısı gibi hafif. Nişan ya da su yok henüz. Bir de son günlerde akıntım fazlalaştı. Bu bel ağrısı arada gidiyor tekrar geliyor. Bu doğum başlangıcı olabilir mi?
Zeynep20 1Papatya Dün ve bugün bel ağrısından duramadım omuzlarıma attı bir de bende üşüme başladı. midem de sertleşiyor nedendir çözemedim bi türlü🤦🏻♀️🤷🏻♀️ 36+6 haftalığım bende de leke ya da akıntı belirtisi yok
Hafsaclk Agustosannesi benimde öyle oldu. 3 doğum yaptım 3 de su yada leke olmadı hiç 3 de 37 haftada geldi 🙂sizinde doğum olabilir
teletabi Simamom bazı kişilerde nişan gelmiyor canım. Herkeste gelecek diye birşey yok bazı kişilerde su bile gelmiyor
1Papatya Hafsaclk aslında ağrı hafif olduğu için çok da heveslenmek istemiyorum ama bel ağrım yoktu bugüne kadar. Dakika da tutamıyorum düzensiz gibi
1Papatya Simamom ben de öyle sanıyordum ama bende de nişan ya da su yok. Arada alt tarafta bıçak batma hissi gibi bir his de oluyor nedense
Hafsaclk Agustosannesi böyle asagıya doğru basınç çok vardı karında sertleşme ve böyle belim de hafif Ağrı vardı kasıklarıma vuruyordu bi kaç saat sonra şiddetlendi tabi ama nisan yada suyum gelmez hiç
1Papatya Esrakhraman aa öyle mi dersiniz.. hadi bakalım beklemedeyim umarım doğururum artık. 38+4üm 😊