sibell777 mrs-seyda yani Rabbim bilir canım ama bence kız benim kız 5 aylığım ve tatlı olan hiç bir şeyi yiyemiyorum ağzım çamur gibi oluyor
Gzmsydr mrs-seyda bende oleydim ki ben tatli icin olen biriydim hamilelikde tiksindim midemi cok kotu bulandiriyodu ne zaman son aylara geldim tatlı için olup bitiyorum oğlum olcak😅
Yakamoz__gul mrs-seyda bende 4 ay hiç tatlı yemedim desem yeridir. Yediklerimden de hiç zevk almadim ama oğlum olacak 🤷🏼♀️
Yarenn13 Ayıma kadar hiç tatlı yiyemedim midem çok bulanırdı yediğimde, sürekli ekşi tuzlu şeyler yedim ama oğlum olacak 🙏
Snszasla mrs-seyda bende resmen tatlı dan soğudum önceden yerdim severdim de ama şimdi hiç canım dahi istemiyor 😒 doktor tahmini kız demişti onunla ilgili mi bilmiyorum ama tatlı aklıma geldikce tiksinir gibi oluyorum 🤦♀️🤷♀️
2artiikizannesi mrs-seyda tatlı yiyemiyordum bende ilk başlarda sonradan geçti şimdi yiyorum oğlum olacak canım alakası yok bence
ecembugra53 mrs-seyda canım ben hiç tatlı sevmem yenen hep ekşi yedim halen daha öyleyim 😂 oğlum olacak
Bahriye06 mrs-seyda 7.aya girdim ilk 4 ay asla tatlı yemedim ekşi tuzlu yedim şimdi yavaş yavaş canım tatlı istiyor oğlum olacak nasipse karın şekliyle yeme içmeye ilgisi yok cinsiyetin diye düşünüyorum
muhendisanne1 mrs-seyda aynı ben halen de tatlı asla canım istemiyor ve oğlum olacak inşallah 31 haftalığız 😊