[silindi] BusraSerkan Özele mi devlete mi gitmeyi düşünüyorsun özel sağlıkta ayşe seçil ve deva hazarın cok iyi oldugunu duydum ben odaga gidiyorum doktorumun ismi murat karayel 😊
BusraSerkan [silindi] teşekkür ederim özel düşünüyorum iki ismin de randevuları dolu almıyorlar 1 buçuk ay sonraya atıyorlar
[silindi] BusraSerkan Ben cerrahiye gidiyordum canım memnun değilim odak hastanesine murat karayele gectim persembe gunu kontrolum var arkadaşlarım önerdi çok iyi bir doktormuş tavsiye ederim