Dün gece gram uyumadim 10 kere tuvalete kalktim ve sancim vardi habire hafif hafif sabah aksama kadar bi nebze daha iyiydi hafif ama suan 9 dan beri bel ağrım ve karnimda ara ara 25 dk da bi sanci giriyor nişan veya su gelmedi 36+3 haftadayim bebek toplaninca biyere cok sanci yapiyor ve gene uyuyamicam galiba doktoruma yarin sabah gidicem ama ne yapabilirim bel ağrım hiç geçmiyo dayaniyim diyorum sabaha kadar oneriniz var mi nişan ve su gelmedigi içinde paniklemek istemiyorum