Merhaba anne ve anne adayları biz bu gece 39+0 haftalık oluyoruz. Kızımın gelmeye niyeti yok sancım vs yok sizce suyumun nişanımın sancımın gelmesi için ne yapabilirim yürüyemiyorum çömelip kalkamıyorum kilom var. Dogumdan çok korkuyorum panik atak var ama artık ayaklarım çok şişti artık kızıma kavuşmak istiyorum. Neler yapmalıyım?