Kızlar 4 gün önce normal doğum yaptım haliyle dikişlerim var kaç tane iç mi dış mı hiç bilmiyorum ama benim sorum şu siz nasıl yapıyorsunuz tuvalette veya sonrası nasıl hızlı iyileşir falan aslında çok çabuk ayaklandim ilk günden beri ama tabi hala otur kalk ağrı hafiften var bi tavsiyesi olan var mı..?