minnakmina Ayse_ali ben ilk dogumumda acil diye gittim şehruz hanım vardı kovsaydı daha iyiydi hiç bişey anlatmadı alttan muayene etti gönderdi
minnakmina Ayse_ali sert bir doktor ama işini iyi yapıyor diye duymuştum genelde elif ve zeynep hanımı çok begeniyorlae bende röyale hanıma gidecm
Ayse_ali minnakmina yarın bir gideceğim eğer begenmezsem degistiricegim artık 🤷 doğum için artık bir doktorda karar vermemiz gerekiyor