Tugba0101 17 haftalık hamileyim bacaklarım ayaklarım çok şişiyor ve bacaklarımin üstünde altında mor ince damarlar oluştu aynı durumu yaşayan var mı?
Ates2020 Tugba0101 bende çok ayakta durdum ilk hamileliğimde bu sefer öyle yapmıcam tedavisi basit onun doğumdan sonra yaptırıcam inşallah
Sezinsenkal Tugba0101 merhaba bende hamilelik döneminde varis oldu daha önceden de vardı doktoruna sordum hamileler için olan varis corabindan kullan dedi sizde sorun faydası oldu doğum sonrası kalmadı