Betulll ikisi de çok güzel isimler ancak adımın Asena olması sebebiyle söylemeliyim ki oryantal hanım yüzünden ortaokulda çok dalga konusu olmuştu ancak lise&ünivesite& sosyal hayatta hep ilgi çekici ve kulağa hoş gelen bir ismim var. Gerçekten çok severek taşıyorum.. anlamı da türklere öncülük eden bir dişi kurttan geliyor.. damla ismini de severim ancak asena hikayeli, içli, manalı bir isimdir. ama siz kızınızın ismini Asena koyarsanız okul döneminde çok da sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum çünkü benim zamanımda gerçek adı Onur Çakmak olan ve sahne adı Asena olan hanımefendi oldukça ön plandaydı 😀 şimdi ise pek duyulmuyor 😊 sonuna kadar tavsiye ederim 😊