annesivebebek Hamileliğinde yaşayan var mı aranızda kızlar ne gibi tedavi yaptınız ?? Çok acıyor bir şeyler yerken dişim baş ağrısıda yapıyor 33. Haftadayım salı günü doktor kontrolümüz var kendiliğinden geçmesi umuduyla 🙏🏻🙏🏻
Ftm_bkdmr Geçmiş olsun canım öncelikle. Sarımsak ez iltihabın üstüne koy 5 10 dk beklet. Sabah akşam yap iyi geliyor. Sonrasında da dişlerinı fırçala