Selamun aleyküm kızlar. O kadar çok doğum korkusu başlığı açıldı ki çok üzülüyorum hepiniz adına. Korku illa ki olur bende de oluyor ama bi yazı var ki onu okuyunca sanki bugün girsem doğuma çatır çatır doğuracak kadar güçlü hissediyorum kendimi. http://www.muslumananneler.net/2016/04/doguma-hazrlk-1-bolum-dogal-dogum-nedir.html?m=1 Linkini paylaştığım yazı müslüman anneler doğuma hazırlık 1 bu şekilde arama motoruna yazıp araştırıyorsunuz. İki üç diye devam ediyo hepsini okumaya çalışın. Bana bunu bi ebe arkadaşım önerdi ve iyi ki önermiş çok iyi geldi. İkincisi meryem ana otunu bilenleriniz var bilmeyen araştırsın doğumdan evvel yanınızda muhakkak bulundurun. Üçüncüsü de banu çifçinin uygulamasını indirebilirsiniz veya indirmeden YouTube dan doğum için nefes egzersizleri yazın tam olarak nasıl başlık atıldığını tam çıkaramasam da özetle bi uzman tarafından diyafram nefesi nasıl alınır sancı geldiğinde nefesle nasıl rahatlarız ve doğum anında nasıl ıkınacağımızı detaylı detaylı anlatmış ben bilhassa benim gibi ilk gebeliği olanlara bu konununda yardımcı olacağına inanıyorum. Bunları yaptıktan sonra yani meryem ana otu hariç diğerlerini yaptıktan sonra görüşlerinizi ve korkunuzun şiddetini tekrar benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Başkalarının üzerinde de rahatlatıcı etkisi olacak mı bunu merak ediyorum çünkü. Son olarak hamilelik sürecinde her gün bir fatiha okuyup Fatıma validemizin ruhuna hediye edilirse doğum çok kolay oluyo tecrübeyle sabittir. Fatıma validemizin doğumu çok kolay geçmiş çünkü o yüzden ona hediye ediyoruz. Ve bi arkadaşınızla anlaşıp ben sana doğum başladı dedimde bebek doğdu diyene kadar meryem suresini tekrar tekrar oku diye anlaşma yapıyorsunuz hatta bi kaç kişi de olabilir. Bunun da çooook faydası var. Ben ablam için okumuştum ve daha üçüncü kez okumadan doğdu dediler. Normal oldu doğumu ve sancısının başından itiraberen toplam sadece 4.5 saat sürdü çok kolay geçti. Bunların hepsinin size de faydasını olacağını düşündüğüm için paylaşma ihtiyacı hissettim. Allh yardımcımız olsun. Uzun oldu hakkınızı helal edin tekrar annişler 😘😍😍😍😘😘😘💋💋