Prensesim2018 Arkadaslar gogsumun alti yaniyor resmen cok aci veriyor neden acaba benim gibi olan varmi ne yapiyorsunuz ara ara oluyor ama bir kac gun oldu oyle
Aselberkan Prensesim2018 Prensesim2018 rengi duo şurup önerdi Dr um sende danışıp icebilirsin her gece 4 te mide yanmasına uyanıyorum içince düzeltiyorum
Esra07 Prensesim2018 sorma Canım Miğde reflüsü ve boğaz reflüsü oluyormuş bende ikisi bir arada oluyor uykudan uyandırıyor resmen 37+3 üm. Ilık süt, ve mavi Olips in şeker tüketiyorum başka hiçbirşeyin faydasını göremiyorum ..
Asnakar Prensesim2018 Ben 37. Haftadayım hergün bu yüzden ağladığımı biliyorum geçmiyorum aksine fazlalaştı 😭😭
Annesininbali2929 Prensesim2018 canım ben şekerli biseyler yersem hemen midem yanıyor şeker hiç tuketmezsem mide yanması olmuyor meyve bile midemi yakıyor mide ilaçları içemiyorum başka hiç birşeyin faydası olmuyo
Prensesim2018 Aselberkan cnm ben isvecteyim simdi randevu alana kadar cocugu doguracam o derece burda randevu almak
Miracik20 Göğüs altımdan yemek borusuda dahil olmak üzere bu saatlerde bir başlıyor yanmam beni resmen mahvediyor diyebilirim yarın kontrolüm var doktora sorucam bakalım ne diyecek
Lina41 Prensesim2018 canım ben doğrumu yanlış mı bilmiyorum ama bi bardak suya yarım çay kaşığı karbonat atıp içiyorum anında kesiyo çareyi onda buldum inşlalah zararı yoktur