YavuzCagan Merhaba kızlar dogum alısverısı lıstelerıne bakıyorumda hep anne için ped yazıyor acaba doğumdan sonra neden gerekli
Nimesay39 YavuzCagan 9 ay adet görülmüyo ya unutuluyo sanırım 😀 doğum sonrası uzun süte kanama geliyor başlarda oldukca yogun o yüzden
YavuzCagan Nimesay39 dogurdum diyelim normal veya sezeryan kendimde degılsem kım takıyor onu bana o sırada??
YavuzCagan isimsizbebek dogumdan hemen takmayı unuttum veya kendımde degılim diyelim kım takıcak onu bana ?
Pembe-mavi isimsizbebek malum hamile iken alınıyor. Bedeni neye göre alınıyor? Bende almak istiyorum ilerleyen zamnlarda
Eta21 isimsizbebek depend kilotlardan bahsediyorsunız değil mi içinde 8-9 tane olanlardan hem onları giyip hem ped mi takılıyor o kilot gibi olduğu için kanama ordan bulaşmaz mı ben aldım ama nasıl kullanacam bilmiyorum 😄
Seymass YavuzCagan kendinde olmama ihtimalin yok canım merak etme, sezeryan olup anestezi verip uyutsalar bile ameliyat sonrası uyandırıyorlar hemen kanaman başlayana kadar uyanmış olursun zaten sonra odaya alıyorlar da giyiniyorsun
Pembe-mavi Seymass geçen gün doğum hikayesinde okumuştum. ebeler odaya almadan o işi hallediyorlarmış.
Yvzslm YavuzCagan kendini toplarlayana kadar depend den bir paket yetiyor, hem aşırı kanama bitiyor, sonra normal adet görüyormuşsun gibi kanama oluyor, onun için de ped yeterli
isimsizbebek Pembe-mavi bedeninize göre alırsınız. Çok kilo almissaniz large beden olabilir. Burda daha önceki postlarda yazıyor kaç beden alınması gerektigi.. ben 6 ay önce doğum yapmıştım şu an net hatırlayamadim ama sanırım m beden aldim
Seymass Pembe-mavi yardımcı oluyorlar tabi ki siz ayağa kalkamamıdığınız için ama kendiniz de olursunuz
Pembe-mavi Seymass anladım, bende kan sulandırıcı kullanıyorum. Sanırım sezeryan olacak. Rabbim güzel doğumlar nasip etsinn
tambirminnos YavuzCagan ben 8li paket hasta bezi aldım canım ilkinde de dört beş tane kadar kullanmıştım sonra iki ay kanamam sürdü ve iki ay boyunca ped kullandım