Selamlar kızlar 17+6 haftalık hamileyim ama karnımda çok şiddetli ağrılar oluyor. Genişleme ağrıları olduğunu biliyorum ama bukadar şiddetli yaşayan varmı? Ağrı eşiğim yüksektir fmf hastasıyım normalde çok ağır ataklar yaşayam nir insandım. Birde düşük riskim var sürekli istirahat ediyorum psikolojim de bozuldu her ağrıda ağıt geliyo sizler nasılsınız?