Minnak20 Busrakaplan14 37+4 haftalığım bende hurma yiyorum yürüyorum doktorum pilates ve squat yap dedi
egeninincisii Busrakaplan14 👀36 haftalığım gelişimi ilerde olduğu için doktor artık gelmesinde sakınca yok dedi. 🥰Günlük 100 squat (sandalye ile) , yürüyüş, 5 adet hurma , bol su ve cinsel ilişki , çömelme hareketi , her gün ılık duş önerdi bana.
1cicek Busrakaplan14 bizde 36+5 olcaz kasik ve bel agrilarm oluyo bide ara sira kasiliyo sizde durumlr nasi
egeninincisii Princessmother 🥰3.200 , 1 buçuk hafta ileride dedi doktorumuz. 🧿Nazar değmesin , haftada 700 gram alıyor bu aralar. tabiki bu bebekten bebeğe değişir, kimi bebek çok kilo alıp sağlıksız oluyor kimi az alıp sağlıklı.. Yeter ki sağlıklı olsunlar 😘😘
Minnak20 egeninincisii benimde 36 haftaya kadar 2 hafta önde gidiyordu bu hafta artık haftasını yakalamış dedi ancak bebek kg alımı durdu 2850 gr biraz üzüldüm ama doktorum çok sağlıklı rahat doğurursun dedi çatı muayenesi de yaptı sizin maşallah 🙏
Princessmother egeninincisii aynen oyle merak ettım sadece kiloya takılmıyorum ben de asla benımkının kg ya yakınsa saydıgınız seyleri yapmaya başlıyım diye sordum 😅 en son 36+5 2930du benım de zaten ne kadar dpgru olcuyolr bılmıyorum.
Minnak20 1cicek göbeğim aşağıya indi artık kasık bel vajina ağrısı oluyor seninde bebek aşağıya inmiştir artık ondan kaynaklı ama dikkatli ol ağrılarda
Ysmntg 37+5 im kafamı karıştırıyorlar sezeryan tarihi al normali bekleme riske atma diye. Ben de squat yürüyüş pilates topunda daire çizme hareketleri yapıyorum hurma yiyorum artık Allah neyi nasip ederse onu yaşayacağım. Sancı gelse doğum başlasa sevineceğim o durumdayim
egeninincisii 4429 cuma günü olacağım inşallah. sağlık ocağında bir kaç test yaptırmamı istedi doktorum, hem onları değerlendirir hem de çatı muayeneni yaparım dedi 🥰
Ezgican49 Bende 38 haftalığım 4 cm açıklıgım var ama sancım hic yok suni sancı verilcekti kabul etmedim kendi sancımı bekliyorum gelmek bilmedi 😚🤔