mrvears Merhaba arkadaşlar, oturup kalkarken yataktan kalkarken karnımda kasığım da hafif ağrı oluyor ara sıra bu durumu yaşayan var mı ?
Civcivannesi- mrvears benim de iki gündür oturup kalkarken karnımda batma oluyor yarın doktora gidicem 😑
bal_bebek8 mrvears Arada sizinki gib oluyor ama genelde göğsümün alt tarafı yani Karnımın üst tarafı batıyor gibi acı bir his oluşuyor
Civcivannesi- mrvears 32. Haftadayım daha önce hiç olmamıştı ilk defa oluyor siz kaçıncı haftadasiniz
merve_yazar96 Civcivannesi- Haftamdayım 30. Haftadan beri oluyor normal canım bebek pelvise baskı yapıyor yerleşmeye calısıyor dogum pozisyonu almaya basladı korkma normal
mrvears merve_yazar96 merve_yazar96 ben 9 haftalık hamileyim oturup kalkarken bazen hafif ağrı oluyor
Eserekliruhalim Benim de ağrim vRdi oturup kalkarken yururken. Progestan verdi doktor 26 haftalik hamileyken. Kullaninca gecti sikayetlerim.